smsرمانتیک
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 209
بازدید دیروز : 252
بازدید هفته : 959
بازدید ماه : 958
بازدید کل : 33050
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

.

.

سلامتي کسايي که تو خاطرمون “ابدي” هستن

اما تو خاطرشون “عددي” نيستيم

.

.

.

مي توان از آب و از نان ، و از جان خود حتي گذشت

ممکن اما نيست مجنون بود و از ليلا گذشت

عاشقان را جامه اي پوشيدني جر چشم نيست

يا ز خير عشق يا ميبايد از دنيا گذشت . . .

.

.

.

سلام سلطان قلبها ، تو اي همزاد گلها، منم باباي بارون

منم سلطان غمها، سلام کردم نگي هي بي وفايي، سلام کردم بگم واي از جدايي . . .

.

.

.

موضوع انشاء : تعطيلات خود را چگونه گذرانديد ؟

- به نام خدا

- فرسنگ ها دور از آغوشش . . .

.

.

.

حالـــــــا حرفـــــــهايمان بمـــــــاند براي بعد

دلخوري هـــــــامـــــــان

دلـــــــتنگي هـــــــامـــــــان

و تمـــــــام اشکـــــــهاي مـن

با او چـــــــگونـــــــه ميگـــــــذرد

کــــــه با مـن نمي گذشت . . . ؟

.

.

.

عاشقانه هايي که برايت مينويسم

مثل آن چاي هايي هستند که خورده نميشوند!

يخ ميکنند و بايد دور ريخت!

فنجانت را بده دوباره پر کنم . . .

.

.

.

دوســتــت دارم را هزار بار ديگر تکرار کن

اينجا نه بينيِ کــَـسي دراز مي شود !

نه گـُـرگي به گــَـله ات ميزند ! . . .

.

.

.

دلتنگم و جز روي خوشت در نظرم نيست / در گيتي و افلاک به جز تو قمرم نيست

با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم / بي لذت ديدار تو شب را سحرم نيست . . .

.

.

.

کاش ميشد:بچگي را زنده کرد

کودکي شد،کودکانه گريه کرد

شعر ” قهر قهر تا قيامت” را سرود

آن قيامت، که دمي بيش نبود

فاصله با کودکي هامان چه کرد ؟

کاش ميشد ، بچگانه خنده کرد . . .

.

.

.

گاهــــي وقتي کسي از زندگيتان ميرود

دارد به شما لطف مي کند

او فضايي خالي به جا مي گذارد

براي کسي که لياقت آنجا بودن را داشته باشد . . .

.

.

.

کوچه اي را بود نامش معرفت / ساکنينش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرين خانه تو بودي خوب من . . .

.

.

.

برايم دعا کن ! اجابتش مهم نيست ! نياز من آرامشي است که بدانم تو به ياد مني . . .

.

.

.

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشي / محبوب خدا باشي و شرمنده نباشي

اي دوست الهي در اين عالم هستي / سرزنده بماني و سرافکنده نباشي . . .

.

.

.

در قيد غمم، خاطر آزاد کجايي؟

تنگ است دلم، قوت فرياد کجايي؟

با آنکه ز ما ياد نکردي..

اي آنکه نرفتي دمي از ياد کجايي؟

.

.

.

غصه ي دوري دلدار مرا پيرم کرد / غم هجران نگارم ز جهان سيرم کرد

گريه کردم ز فراغت گل من باور کن / که مرا غربت اين شهر زمين گيرم کرد . . .

.

.

.

گاهي آدم ميماند بين بودن يا نبودن!

به رفتن ک فکر مي کني

اتفاقي مي افتد که منصرف مي شوي…

ميخواهي بماني،

رفتاري مي بيني که انگار بايد بـــروي!

اين بلاتکليفي خودش کلــــي جهنـــــــــــــــم است

.

.

.

نقش چشمان خمارت ، چه کشيدن دارد / سايه ساران دو زلفت ، چه لميدن دارد

آن قدر خوب و مليحي که به يک جرعه نگاه / حس مستي لبت طعم چشيدن دارد . . .

.

.

.

همه خوابند و من بيدارم امشب / دلم کرده هواي يارم امشب

غم عشق و فراقش مرهمي نيست / مداواي اميد ديدارم امشب . . .

.

.

.

گاهي فرار مي کنم

از فکر کردن به تو ..

مثل رد کردن آهنگي که

خيلي دوستش دارم ..

.

.

.

هيچ پلي

مرا با اين همه فاصله به چشمان تو پيوند نمي زند

مي دانم

هر چه من بيشتر جلو مي آيم

رانش چشم هاي تو

فاصله را بيشتر مي کند . . .

.

.

.

بــي شــــک . . .

جهــــان را بـــه عشــــق کســي آفـــريـــده اند

چـــون مـــن کـــه آفـــريـــده ام از عشـــــق

جهـــاني بـــراي تـــــو . . .

.

.

.

حــُــــرمت نان از قلب بيشـــــتر است

آنرا مي بوســــــند، اين را ميشـــــکنند . . .

.

.

.

احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه هاي گل درمان است

هر وقت که در هواي تو مي چرخم

انگار نفس کشيدنم آسان است . . .

.

.

.

شايد آرام تر ميشدم

فقط و فقط ……..

اگر ميفهميدي…..

حرفهايم به همين راحتي که مي خواني

نــــوشته نشده اند!!

.

.

.

لياقت مي خواهد واژه ” ما ” شدن

لياقت مي خواهد “شريک ” شدن

تو خوش باش به همين “با هم ” بودن هاي امروزت

من خوشم به خلوت تنهايي ام

تو بخند به امروز…

من ميخندم به فرداهايت . . .

.

.

.

دعاي باران چرا؟ دعاي عشق بخوان

اين روزها دلها تشنه ترند تا زمين

خدايا کمي عشق ببار

.

.

.

دلم اصرار دارد

فرياد بزند؛

اما . . .

من جلوي دهانش را مي گيرم

وقتي مي دانم کسي تمايلي به شنيدن صدايش ندارد

.

.

.

مُتَنَفِرَمْ اَزْ اِنْسآ??ْ هآيےْ کِهـ ديوآرِ بُلَنْدَتْ رآ مےْ بينَنْدْ ،

ولےْ بهـ دُنْبآلِ هَمآ??ْ آجُرِ لَق ديوآرَتْ هَسْتَنْدْ کِهـ . . .

تُو رآ فُروْ بريزَنْدْ . . .

تآ تُو رآ اِنْکآرْ کُنَنَدْ . . .

وَ اَزْ رُويَتْ رَدْ شَوَنْدْ . . .

.

.

.

من به قلبم افتخار مي کنم

با آن بازي شد ، زخمي شد ، به آن خيانت شد ، سوخت و شکست

اما به طريقي هنوز کار مي کند . . .

.

.

.

حال آدم خراب پرسيدن ندارد

اما …

دستانش گرفتن دارد . . .

.

.

.

زياد فرقي نکرده …

خودِخودشه

فقط اوني که داره باهاش قدم ميزنه

” من ” نيستم . . .

.

.

.

جاگذاشته ام دلي

هرکه يافت

مژدگاني اش تمام “زندگي ام”

.

.

.

من براى تنها نبودن آدمهاى زيادى دوروبرم دارم

آن چيزى که ندارم کسى براى باهم بودن است . . .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: