جملات عاشقانه
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 


.
.

عشق با روح شقايق زيباست، عشق با حسرت عاشق زيباست، عشق با نبض دقايق زيباست، عشق در حسرت ديدار تو بودن زيباست
.
.
.

ديروز روز جهاني آوارگان بود. توقع داشتم يه تبريک خشک و خالي بهم مي گفتي که يه عمره آوارتم
.
.
.
.

اگه گفتي love is your face يعني چي؟
يعني جمالتو عشقه
.
.
.
.

پاييز از زمستون غمگين تره چون بهار و نديده، ولي من از پاييز غمگين ترم ، چون خيلي وقته تو رو نديدم
.
.
.
.

يک قطره اشک مى اندازم تو دريا
تا زمانى که پيداش کنى دوستت دارم.
اگه پيدا کردي اون وقت تو رو فراموش مي کنم
.
.
.
.

براي چشمهايم نماز باران بخوان….! بغض کرده ، ابريست اما نميبارد
.
.
.
.
گاهي با دويدن براي رسيدن به کسي ديگر نفسي براي ماندن درکنار او باقي نخوهد ماند.

.

.

.

هر شب زغم عشق تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / بس گريه نمودم ز فراق غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم.
.
.
.
.
گر تو را با ما تعلق نيست ، ما را شوق هست / ور تو را بي ما صبوري هست ، ما را تاب نيست
.
.
.
.
چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داري چه نداري ، تو عزيز روزگاري
.
.
.
.
خاطره ها را رشوه ميدهم به روزهايم تا از بي تو بودن صدايشان در نيايد
.
.
.
.
خدايا اين "قسمت" رو کجا فرستادي که هر وقت نوبت من ميشه ، ميگن "نيست" ؟
.
.
.
.
با توام بي حضور تو ، بي مني با حضور من ، مي بيني تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟ همه ي سهم من از خود دلي بود که به تو دادم
.
.
.
.
.
نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهي که تو برايم کندي ، عمق نامردي ات را اندازه مي گيريم !
.
.
.
.
دلتنگم ، براي کسي که مدتهاست بي آن که باشد ، هر لحظه زندگي اش کرده ام
.
.
.
.
با تو زير بارانم ، چتر براي چه ؟ خيال که خيس نمي شود
.
.
.
.
سلام اي طراوت هميشه ، دوست دارانت را درياب ، ما آن بي دلانيم که دل خود را در افق هاي آبي ات مي جوييم
.
.
.
.
دوستي ها کمرنگ ، بي کسي ها پيداست / راست گفتي سهراب ، آدم اينجا تنهاست .
.
.
.
.
نزديکي در فاصله نيست ، در انديشه است و تو اکنون مهمان انديشه ي مني
.
.
.
.
انتهاي دريا را برکه ها نمي فهمند ، ببخش اگر گاهي گم ميکنم نشاني ات را .
.
.
.
.
نميپرسي تو حالي از دل غمگين و بيمارم / ولي من هر کجا باشم ، خيالت را به سر دارم .
.
.
.
.
تحقيرت هم کنم کافي نيست ، تفريقت ميکنم از تمام زندگي ام
.
.
.
.
دل قصر عاطفه است ، اگر مهر خوبان زينتش نباشد ويرانه اي است ، تاريک
.
.
.
.
به آسمان نرسد هرکه خاک پاي تو نيست / فرو رود به زمين دلي که به ياد تو نيست
.
.
.
.
پايان سريال دروغ هايت بود آخرين لبخندت ، و چه ساده بودم من که تا تيتراژ پاياني به پاي تو نشستم
.
.
.
.
ديگر پيامهايت نمي رسند ، سيم بانان را خبر کن ، شايد کاجي افتاده باشد
.
.
.
.
جز خدا کيست که در سايه ي مهرش بخزيم / رحمت اوست که هر لحظه پناه من و توست .
.
.
.
.
دوستانم همه نابند ، طلا سيري چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سيري چند ؟ / بي گل روي عزيزان ، نفسم مي گيرد / بي حضور رفقا ، صلح و صفا سيري چند
.
.
.
.
نبودن هايت آنقدر زياد شده اند که هر رهگذري را شبيه تو ميبينم ! نميدانم غريبه ها "تو" شده اند يا تو غريبه ؟
.
.
.
.
نميدانم کجاي خوب اين قصه ايستاده اي که از حواس لحظه هايم پرت نميشوي
.
.
.
.
همه ي قراردادها را روي کاغذ بي جان نمي نويسند ، بعضي از عهدها را روي قلب هم مي نويسيم ، حواست به اين عهدهاي غير کاغذي باشد ، شکستنشان يک آدم را ميشکند .
.
.
.
.
دل است ديگر ، يا شور ميزند يا تنگ ميشود يا ميشکند ، آخر هم مهر سنگ بودن مي خورد روي پيشاني اش
.
.
.
.
دلتنگي يعني : روبروي دريا ايستاده باشي اما خاطره ي يه خيابون خفه ات کنه !
.
.
.
.
غصه ي دوري دلدار مرا پيرم کرد / غم هجران نگارم ز جهان سيرم کرد / گريه کردم ز فراغت گل من باور کن / که مرا غربت اين شهر زمين گيرم کرد
.
.
.
.
نقش چشمان خمارت ، چه کشيدن دارد / سايه ساران دو زلفت ، چه لميدن دارد / آن قدر خوب و مليحي که به يک جرعه نگاه / حس مستي لبت طعم چشيدن دارد .
.
.
.
.
مهربانيت را با دلم پيوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم ، اما باز دلتنگم
.
.
.
.
تو را آرزو نخواهم کرد ، هيچ وقت ! تو را لحظه اي خواهم پذيرفت که خودت بيايي ، با دل خود نه با آرزوي من .
.
.
.
.
همه خوابند و من بيدارم امشب / دلم کرده هواي يارم امشب / غم عشق و فراقش مرهمي نيست / مداواي اميد ديدارم امشب
.
.
.
.
تو باور نداري اين حرف ها را ! وگرنه من سالهاست براي آنکه در فال تو باشم ، در قهوه ي تو غرق شده ام .
.
.
.
.
عمريست دلم چون صيد در بند شده / اي دوست مگر قيمت دل چند شده ؟ / سنگين شده سايه ات ، کجايي / نکند ، يارانه ي عشق هم هدفمند شده ؟
.
.
.
.
خوشبختي من پيدا کردن "تو" از ميان اين همه ضمير بود .
.
.
.
.
دوست داشتنت معادله ايست که نفسهايم را اثبات ميکند .
.
.
.
.
مشکل از تو نبود ، از من بود ، با کسي حرف ميزدم که سمعک هايش را پيش ديگري جا گذاشته بود .
.
.
.
.
مي توان از آب و از نان ، و از جان خود حتي گذشت / ممکن اما نيست مجنون بود و از ليلا گذشت / عاشقان را جامه اي پوشيدني جر چشم نيست / يا ز خير عشق يا ميبايد از دنيا گذشت .
.
.
.
.
همين که ياد ما هستي دمت گرم / همين که مرهم دردي دمت گرم / در اين دنيا که مردم بي وفايند / همين که با وفا هستي دمت گرم
.
.
.
.
تو را چون آب دريا دوست دارم / به قدر خواب و رويا دوست دارم / سرکاري ! همه اينها دروغه / تو را من بيش از اينها دوست دارم .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: